Δευτέρα 1 Απριλίου 2019

Κόρινθος: Στο σάπιο κόσμο του συστήματος και των ανθρώπων του, ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Η ΖΩΗ ΕΝΟΣ ΦΤΩΧΟΥ ΡΟΜΑ;

Η απόπειρα κλοπής κοτόπουλων από Ρομά στη Κορινθία κατέληξε σε πισώπλατη δολοφονία του 52άχρονου τσιγγάνου από τον 35χρονο ιδιοκτήτη της φάρμας. Ο δράστης επιχείρησε να σβήσει τα ίχνη της πράξης του, πετώντας το πτώμα σε νταμάρι της περιοχής. Την σύλληψη ακολούθησε η απελευθέρωσή του με περιοριστικούς όρους.

Από την πρώτη στιγμή, παρ' όλη τη δίκαιη οργή των συγγενών του σκοτωμένου, και όσο περνούν οι μέρες, ξετυλίγεται μια συντονισμένη προσπάθεια από τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης, δημοσιολογούντες και δικηγόρους να αντιστραφούν οι ρόλοι και ο θύτης να γίνει περίπου θύμα. Κοινός παρανομαστής η ποινικά κολάσιμη πράξη της απόπειρας κλοπής και η προσβολή της ατομικής ιδιοκτησίας που εμφανίζεται να έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από την τελεσθείσα δολοφονία. Στην επιχειρηματολογία περί αυτοάμυνας γίνεται επίκληση των ισχυόντων σε κάποιες χώρες του εξωτερικού, ενώ απαιτείται άμεση αλλαγή του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.

Μέσα σ' αυτό το αντιδραστικό κλίμα, η φυλή των Ρομά καταγγέλλεται συλλήβδην ως παραβατική κι εγκληματική και οι περιοχές που κατοικούν ως ορμητήρια και άνδρα ανομίας. Ο ρατσισμός και η φασιστικοποίηση, που ως πολιτική του συστήματος γνωρίζει μεγάλες δόξες τα πολλά τελευταία χρόνια, αξιοποιεί διαστρέφοντας τα γεγονότα την κατάσταση, χύνοντας κι άλλο δηλητήριο στις εργατικές και λαϊκές συνειδήσεις. Πήγαιναν γυρεύοντας, όλοι πρέπει να έχουμε όπλα (και να τα χρησιμοποιούμε!) απέναντι στους εισβολείς και άλλα ηχηρά ακούγονται από περισπούδαστους αναλυτές. Ελάχιστος χρόνος αφιερώνεται σ' αυτό καθαυτό το φονικό. Τί αξία έχει, άραγε, η ζωή ενός φτωχού ανθρώπου που αναζητά τροφή για τον ίδιο και την οικογένειά του, μπροστά στην προάσπιση του ιερού δικαιώματος στην ατομική ιδιοκτησία;

Οι σύγχρονοι άθλιοι, όλοι αυτοί που το σύστημα της εκμετάλλευσης και της καταπίεσης έχει καταδικάσει στην ανέχεια, τη φτώχεια και την εξαθλίωση, παρουσιάζονται ως αποδιοπομπαίοι τράγοι και αντικοινωνικές συμπεριφορές. Τι κι αν ζουν στις πιο υποβαθμισμένες περιοχές της χώρας; Τι κι αν δεν έχουν σπίτι, περίθαλψη, εκπαίδευση, ρεύμα, νερό, αποχέτευση, δρόμους; Παρουσιάζονται ως απόβλητα, ξένο σώμα στην κοινωνία της μόστρας και του τίποτα. Αλήθεια, όλοι αυτοί που αγανακτούν με την απειλή των τσιγγάνων, γιατί δεν εξεγείρονται που τα κοινωνικά αγαθά από συλλογική ιδιοκτησία έχουν μετατραπεί σε πανάκριβα εμπορεύματα απ΄ το καπιταλιστικό σύστημα; Γιατί δεν βγαίνουν απ' τα ρούχα τους που ένας ολόκληρος λαός καταδικάζεται σε μόνιμη λιτότητα και χαμοζωή από τους ξένους και τους ντόπιους δυνάστες του; Και γιατί συκοφαντούν μόνιμα και σταθερά κάθε προσπάθεια μαζικής-συλλογικής αντίστασης και διεκδίκησης που αρνείται τη συνδιαλλαγή και κατευθύνεται στην αναμέτρηση με το σάπιο σύστημα που υπηρετούν;

Όχι, δεν θα διαστρέψουν τη σκέψη μας, δεν θ' ακυρώσουν την κρίση μας. Η ανθρώπινη ζωή δεν συγκρίνεται ούτε εξισώνεται με κανένα υλικό αγαθό. Η στέρηση αυτού του υπέρτατου αγαθού απ' όποιον θεωρεί ότι, πηγαίνοντας με το αντιδραστικό ρεύμα της εποχής κι έχοντας με το μέρος του την πολιτική του συστήματος και τους μηχανισμούς του, θ' αθωωθεί ή θα πέσει στα μαλακά, πρέπει να σημάνει συναγερμό σε κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο. Το χέρι του δολοφόνου το όπλισε η αντεργατική, αντιλαϊκή και κατασταλτική πολιτική του συστήματος και οι πλάτες που αυτή παρέχει. Η καταδίκη αυτού του φόνου είναι χρέος κάθε εργαζόμενου και λαϊκού ανθρώπου.

ΟΧΙ ΣΤΗ ΓΚΕΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΡΩΜΑ!

ΠΑΛΗ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!

ΚΑΤΩ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ!

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ